Wednesday, October 20, 2010

Selamat Hari Cinta!!


Selamat Hari Cinta!! buat si dia yang jauh di mata..hari genap kita bersama selama 4 bulan.. 20.10.2010 bersamaan rabu.. tarikh ni cantikla kan..
congrat pada kwn2 yang sudah berjaya mengharungi tempoh bercinta bertahun2.. sekarang turn aku pulak..
harapan?
semoga hubungan kami sentiasa maintain dan bahagia buat selamanya sampai bila2.. jauh di mata dekat di hati.. apa yang penting sekarang ialah kepercayaan,kejujuran dan kesetiaan dalam perhubungan.. jika ada benda2 ni hubungan pasti tak ada banyak masalah..














an cepatlah balik.. sape nak teman pegi jalan2,shopping,tengok wayang.. dengar nis bercerita macam2..
ohh rindunya haha.. time buat entri ni asyik dgr lagu suaraku berharap..


di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
aku tanpamu, masih tanpamu

suara dengarkanlah aku
apa kabarnya pujaan hatiku
aku di sini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

5 comments:

  1. hrp hub korg pn kekal smpai b'thun2 n ble2..amin~

    ReplyDelete
  2. wah2 nisa.....semoga kekal ke jinjang pelamin dan sehingga ke akhir hayat...p/s : follow blog aku pulak...hehe

    ReplyDelete