Sunday, October 3, 2010

Gadisku

lagu ni saje aku post.. haha tetibe teringat kenangan dengan ex dulu.. walaupun hubungan tak lama..dia bagi lagu ni kat aku.. sebenarnya ade 2 lagu dari kumpulan search! layan je la ek..huhu dulu tak pernah layan jiwang2..
 (oh ye! ni ex no.1)



Gadisku 
Seri mewangi bagai disiram selautan kasturi 
Gadisku 
Terindah padamu kerna tak pernah meminta selain cinta 
Dialah gadisku (selalu) selama-lamanya 

Tak peduli kata orang terhadap dirinya 
Aku tahu dia gadisku 
Tak peduli nista yang terlempar padaku 
Dia tahu dia gadisku 

Cinta kan bermakna jika sama saling memahami 
Cintaku bercahaya jika disulami cinta suci 

Gadisku... 

Dikaulah hidup ini rangkap tak bermaya 
Dia datang membawa harapan 
Di kala hari-hariku menjadi gelita 
Dia datang membawa cahaya 


p/s; bile bace balik lirik ni cam best pulak hee..

4 comments:

  1. ex no 1 sape eh?arul??hehe dah lupe

    ReplyDelete
  2. haha arul la..
    mentang2 ade cl free celcom.. ari2 aku gayut ngn dia.. peace! hehe..

    ReplyDelete
  3. hahah..kol aku bru 2 kali je! ceit

    ReplyDelete