Tuesday, August 24, 2010

Jeles itu normal ke?

huhu holaa..
mm jeles3 ar! nak tnyer,prasaan jeles ni memang normal ek bagi orang brcinta?
tak suka perasaan ni.. sangat menyakitkan! dulu tak rase cam ni pn.. pelik la..
maksudnyer aku ni da betul2 sayang n suke dia la kan..
selalunyer aku je yang cam terbuat dia jeles.. tapi kali ni dia pulak..
tp bukan dia yang sengaja buat..
cume tadi tgk kat fb dia.. pastu ade gurl komen wallpost aku..
aku tulis 'lagi 15 ari nis balik, miss u 2'.. pastu gurl tu komen kate 'confuse'
ape maksud dia?adakah dia suke dengan si dia..
pastu si dia ade tulis kt wallpost spupu dia..'jangan ko cube2 dekati nisa hehehe'
yang ni aku taula dia cme gurau2 dengan sepupu dia.. tapi!
gurl tadi tu komen kt wallpost spupu dia tu.. gurl tu tulis 'knape tak boleh?awek kew?'

ok2 ni cube nak think postif.. gurl tu maybe saje je tnyer.. tp kn nape aku cam tak boleh terime..
oh ye kadang2 aku rase ego aku sangat kuat! ye kuat! jangan harap nak tyer dia pasal hal ni..
sebab takut tak bley tahan jer..

kepada korg yg pkwe kne kacau tu! cmne la prasaannyer,aku tak boleh bayangkan..
aku baru rse sket tp rsenyer cam sakit jugak..
pengajaran kat diri.. jangan nak buat or bagi dia jeles dengan sengaja..
n jangan nak gatal2 sebut name n citer hal llaki yang tak de kaitan ngn dia..
skali dia citer psl gurl len,aku takut tak boleh terime..
dah kena cmni brula boleh rase ape yg dia rase selama ni..
kite tak boleh pk diri sndri jer.. kena pk gak hati n prasaan dia... jangan main sebut jer..
kena kat diri sndri baru tau.. lelaki! kalau sekali cakap,rasenyer menusuk betul sampai ke hati..

5 comments:

  1. kite wat takpe..tapi lelaki buat,sgt pedih..
    baru je bg ujian mcm tu,kite dah sakit hati...
    tak tahu lg pe yg akan ada lg kan pasni..
    dugaan mcm2 la nisa..kalau ko pendam,memang sakit.
    jd mcm aku..nk tanye,berat mulut.tp demi sebuah kebaikan,kalau ko tak nak hubungan korang ada syak wasangka,baik bertanya.

    ReplyDelete
  2. mm perlu tnye ek.. betul jgk tu..
    klu tak kite akan pk mcm2..
    tp buat masa ni aku nk pk +ve dulu..
    rasenyer ni lum mggugat lg hubungan..
    haah! kite wat tak per,main ckp jer..
    laki buta mmg rse pedih.

    ReplyDelete
  3. ape yg kite rase,klu kite bt kt dorang,dorg pun sakit..dorg on ade perasaan..mcm dlu aku main2kn idan,bile aku dh rase mcm mne sakitnye kne balik,aku mnyesal sakitkn dia dulu..

    ReplyDelete
  4. betul tu betul.so jgnla sakitkan hati sape2.haha..maksudnya jgn la kite mulekan dulu.

    ReplyDelete
  5. haha tp kalau dia sakitkan kite dulu,boleh je balas..sane2 rase baru lebih sayang..hahahaha

    ReplyDelete