Thursday, August 19, 2010

Dah buat ke belum ye?


haa.. entry kali ni tercetus ketika aku sedang mandi tadi.. tengah mandi sambil syampoo rambut leh pulak terfikir macam2.. contohnya pasni buat ape.. lipat kain,makan.on9 dan lain2..
sedang asyik befikir tetibe aku menjadi lupe..
eh! tadi aku da cuci muke ke belum guna pencuci ni?
pk punyer pk last2 aku amek keputusan mencuci sekali lagi.. haha tapi dalam hati tetap berkeras mengatakan yang aku da cucila! ish3.. ni la padahnya suke brfikir or brangan sambil buat sesuatu perkara..
kalau selalu macam ni,alamatnya cepat habisla stok2 pencuci muke,shower gel n ubat gigi..
ini kerana,kadang2 aku pun leh musykil da sabun badan ke lum.. klu was2 biasenyer aku akan melakukan aktiviti tersebut sekali lagi.. baru puas hati.. hahaha cm haram jer.. adakah anda pernah mengalami peristiwa yang sama? jika ye,itu normal kot hehe..

8 comments:

  1. ape daa..kalau aku,aku tau..sebab ade beza muke yg dh dicuci dgn belum..badan yg dah disabun wangi..kan ke ade beza tu..gigi lagi la boleh dikenalpasti! huhu

    ReplyDelete
  2. hehe tah! mmg aku tak blh bezakan hahaha

    ReplyDelete
  3. hehe ko ni..mcm amnesia plk..hehe

    ReplyDelete
  4. aku pun de jgk
    tp yg lawak giler,pencuci muke gune pembersih peribadi
    -___-

    ReplyDelete
  5. hahhahhaa..... tol ckp ikin 2 leh beza kan3. nisa nie lwk tol....

    ReplyDelete
  6. haahh? tin! ko gne pembersih peribadi kat muke?
    tak pedih ke hehe..

    ReplyDelete
  7. hahahhahahahaha patin lg la lawak!! ni msti sbb kes rabun..hehe kan?

    ReplyDelete
  8. hahaha..lawak la ko ni nisa..
    comey btul..tp,ak p'nah gk t'pk cm2..

    ReplyDelete